Produsele sunt livrate prin intermediul unei companii de curierat, iar termenul estimat de livrare este de 1-2 zile lucrătoare. Pentru a nu rămâne în depozitele curierilor peste weekend, nu efectuăm livrări vinerea. Toate comenzile primite de Joi după-amiază, se vor trimite începând cu ziua de Luni (sau următoarea zi lucrătoare).
Reclamații
Reclamațiile pot fi trimise exclusiv prin email la adresa vanzari@eufloria.ro, în termen de 24 de ore de la primirea produsului, însoțite de poze relevante care să reflecte starea exactă a produsului la primire. Plantele nu trebuie să fi fost mutate din vasele lor originale sau să fi fost supuse altor modificări. Reclamările ulterioare acestui termen nu vor fi acceptate din cauza naturii perisabile a produselor.
Ce produse pot fi returnate?
- Produsele neperisabile livrate prin curier pot fi returnate dacă sunt în starea inițială. Returnarea se poate face în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii.
- Produsele perisabile (plante vii, aranjamente florale) nu pot fi returnate, conform OUG 34/2014, deoarece sunt susceptibile a se deteriora rapid.
Procedura de Retur pentru Produsele Neperisabile
- Notificați denunțarea contractului prin email la vanzari@eufloria.ro, specificând contul bancar pentru returnarea banilor.
- Returnați produsul în maxim 14 zile la adresa: str. Sergent Major Flore Blejan 5, suportând costul transportului. Coletul trebuie să includă toate documentele și etichetele primite.
- Produsul returnat trebuie să fie intact, cu toate componentele și ambalajele originale, fără urme de deteriorare.
Procedura de Retur pentru Produsele Perisabile
În situații excepționale, returul produselor perisabile poate fi acceptat, în urma unei analize detaliate. În acest caz, procedura presupune:
- Trimiterea unui email detaliat, însoțită de poze calitative, în 24 de ore de la primirea pachetului la adresa vanzari@eufloria.ro
- Returnarea produsului în maxim 2 zile lucrătoare după aprobarea returului. Costul transportului va fi suportat de client.
Atenție
- Timpul mediu de răspuns la sesizări este de 3-7 zile lucrătoare.
- În cazul unui retur aprobat, rambursarea se va face în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului returnat iar suma rambursată va fi întreaga sumă plătită de către dvs (inclusiv transport).
- După primirea produselor returnate de către noi, este posibil să primiți doar o parte din suma plătită pentru produse dacă acestea ajung la noi deteriorate. Vom reveni cu un email către dvs în care vom specifica ce s-a primit și în ce stadiu.
Excepții de la Retur
Nu sunt acceptate la retur următoarele:
- Plantele perisabile, buchete, aranjamente florale, materiale și accesorii desigilate sau personalizate.
- Produsele livrate personal sau ridicate din magazin, deoarece acestea pot fi verificate în momentul primirii.
Garanții și Răspundere
Eufloria oferă garanție pentru produsele comercializate, în conformitate cu legislația aplicabilă.
Garanția nu acoperă deteriorările cauzate de utilizarea necorespunzătoare sau de condiții improprii de întreținere a plantelor.
Eufloria nu este răspunzătoare pentru daunele indirecte sau pierderile rezultate din utilizarea produselor achiziționate de pe Eufloria.ro.